2009/03/19

tylko mnie nie pytaj...

...jak było w szkole, bo oszaleję

8 komentarzy:

miklo pisze...

Bardzo fajne światło.

Anonimowy pisze...

No nie, to spojrzenie mówi: "tylko mnie nie pytaj, zapewniam Cię, że wolisz nie wiedzieć" :))))

d.

Anonimowy pisze...

" Już wiesz...? "









Mamo, będziesz babcią!

asmo pisze...

luki, proszę mnię tu nie przenosić swoich lęków :p

Anonimowy pisze...

To JUZ się zaczyna tak wcześnie?!;) super zdjecie, bedzie super przystojniak:)
cleo

Anonimowy pisze...

witam!
przeglądałam kiedyś już tego cudnego bloga, a teraz przekopałam całe archiwum by znów do niego zajrzec. jestem po wielkim wrażeniem pani talentu, wrażliwości, wyczucia.. gratuluję i pozdrawiam!
ps. cudowne dzieci :)

luki pisze...

Uwaga! Ani dzieci, ani ich nerki nie są na sprzedaż!

:)

Anonimowy pisze...

młody gniewny ;P